درحال بارگزاری

درحال بارگزاری

مطالب مرتبط
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی: 
✔️ اقناع تک فرزندی، تهدید نسل پروری و خانواده 

🔸 مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی در حاشیه کنگره ملی جوانی جمعیت، گفت: اقناع خانواده به تک فرزندی، باعث ایجاد خطرات زیاد برای خانواده ها و جلوگیری از نسل پروری است.
به گزارش وب دا مرکزی، پروین مفتح زاده با اشاره به اینکه استان مرکزی جزو استان های پیر کشور است، افزود: فرصت زیادی تا جلوگیری از قرار گرفتن در چاله جمعیتی نداریم و لازمه نجات از این چاله و رسیدن به نرخ جایگزین جمعیت، فرهنگ سازی برای تمام اقشار مردم است.
وی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری اولین کنگره ملی جوانی جمعیت، تصریح کرد: امیدواریم این نمونه کنگره ها و جلسات روشنگری با عمق بیشتر ادامه پیدا کند و شاهد فرهنگ سازی برای تمام اقشار مردم در سطح استان مرکزی باشیم.
وی خاطرنشان ساخت: هر آنچه مربوط به امنیت و عزت یک کشور است؛ باید در موضوع حل بحران جمعیت اثرگذار باشد و هم استانی ها باید با هویت بخشی به استان مرکزی در حفظ تاریخ شکوهمند استان و حفظ نسل، کوشا باشند.
مفتح زاده در پایان ضمن تاکید بر اینکه فرزندان ستون و کیان خانواده هستند، ابراز داشت: هر آنچه که باعث تحکیم خانوده شود را باید حفظ و با فرزندآوری و نسل پروری، نشاط و شادابی را در خانواده تکثیر کرد.

پنجشنبه ۲۳ آذرماه ۱۴۰۲
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی: ✔️ اقناع تک فرزندی، تهدید نسل پروری و خانواده 🔸 مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی در حاشیه کنگره ملی جوانی جمعیت، گفت: اقناع خانواده به تک فرزندی، باعث ایجاد خطرات زیاد برای خانواده ها و جلوگیری از نسل پروری است. به گزارش وب دا مرکزی، پروین مفتح زاده با اشاره به اینکه استان مرکزی جزو استان های پیر کشور است، افزود: فرصت زیادی تا جلوگیری از قرار گرفتن در چاله جمعیتی نداریم و لازمه نجات از این چاله و رسیدن به نرخ جایگزین جمعیت، فرهنگ سازی برای تمام اقشار مردم است. وی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری اولین کنگره ملی جوانی جمعیت، تصریح کرد: امیدواریم این نمونه کنگره ها و جلسات روشنگری با عمق بیشتر ادامه پیدا کند و شاهد فرهنگ سازی برای تمام اقشار مردم در سطح استان مرکزی باشیم. وی خاطرنشان ساخت: هر آنچه مربوط به امنیت و عزت یک کشور است؛ باید در موضوع حل بحران جمعیت اثرگذار باشد و هم استانی ها باید با هویت بخشی به استان مرکزی در حفظ تاریخ شکوهمند استان و حفظ نسل، کوشا باشند. مفتح زاده در پایان ضمن تاکید بر اینکه فرزندان ستون و کیان خانواده هستند، ابراز داشت: هر آنچه که باعث تحکیم خانوده شود را باید حفظ و با فرزندآوری و نسل پروری، نشاط و شادابی را در خانواده تکثیر کرد. پنجشنبه ۲۳ آذرماه ۱۴۰۲
بستن