درحال بارگزاری

درحال بارگزاری

مطالب مرتبط
فراگیر شدن طرح هوشمند سازی توزیع نان در استان

۹۸ درصد از نانوایی‌های استان مرکزی به دستگاه کارتخوان هوشمند توزیع نا تجهیز شدند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز اراک؛معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی گفت: یک‌هزار و ۴۳۶ واحد نانوایی در این استان با هدف شفاف‌سازی عرضه نان به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز شدند.
حسن میرزاخانی افزود: در اجرای این طرح ۹۸ درصدنانوایی‌های استان به این دستگاه مجهز شده اند و ۳۰ تا ۴۰ نانوایی همچنان به شیوه گذشته نان عرضه می‌کنند.
او گفت : فوت صاحب پروانه نانوایی و واگذاری واحد به سایر افراد از جمله علت‌هایی است که منجر شده تا بخشی از نانوایی‌های استان به دستگاه هوشمند متصل نباشند که ظرف ۱۰ روز آینده مشکل این تعداد نانوایی رفع خواهد شد.
استفاده از دستگاه کارتخوان هوشمند در نانوایی‌ها مورد پایش قرار می‌گیرد تا اجرای طرح در استان به طور دقیق اجرا شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی گفت : مرحله دوم در اجرای این طرح، تعیین سهمیه آرد براساس میزان فروش نان است و نانوایی‌هایی که به این دستگاه مجهز نباشند، از دریافت آرد محروم می شوند.
فراگیر شدن طرح هوشمند سازی توزیع نان در استان ۹۸ درصد از نانوایی‌های استان مرکزی به دستگاه کارتخوان هوشمند توزیع نا تجهیز شدند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز اراک؛معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی گفت: یک‌هزار و ۴۳۶ واحد نانوایی در این استان با هدف شفاف‌سازی عرضه نان به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز شدند. حسن میرزاخانی افزود: در اجرای این طرح ۹۸ درصدنانوایی‌های استان به این دستگاه مجهز شده اند و ۳۰ تا ۴۰ نانوایی همچنان به شیوه گذشته نان عرضه می‌کنند. او گفت : فوت صاحب پروانه نانوایی و واگذاری واحد به سایر افراد از جمله علت‌هایی است که منجر شده تا بخشی از نانوایی‌های استان به دستگاه هوشمند متصل نباشند که ظرف ۱۰ روز آینده مشکل این تعداد نانوایی رفع خواهد شد. استفاده از دستگاه کارتخوان هوشمند در نانوایی‌ها مورد پایش قرار می‌گیرد تا اجرای طرح در استان به طور دقیق اجرا شود. معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی گفت : مرحله دوم در اجرای این طرح، تعیین سهمیه آرد براساس میزان فروش نان است و نانوایی‌هایی که به این دستگاه مجهز نباشند، از دریافت آرد محروم می شوند.
کمبود نیروی کار در برخی شهرستان‌ها، نشانگر چرخش چرخ صنعت در استان مرکزی است

🔹روز یکشنبه در دومین کنسرسیوم تخصصی مهارت‌آموزی و اشتغال دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در اراک، تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مرکزی و ۲۳ شرکت صنعتی با هدف هم‌افزایی و تصمیم‌سازی مشترک بین دانشگاه و صنعت در راستای طرح توسعه اشتغال دانش آموختگان منعقد شد.

🔸حسن میرزاخانی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار مرکزی در این آیین، بیان کرد: در ابتدای کار دولت سیزدهم اکثر صنایع با چالش‌های جدی روبرو بودند و با کمبود تولید، اشتغال ناقص و مطالبات کارگری مواجه شدیم، اما با تدبیر تیم مدیریتی استان طی یک سال، روند کار، تولید و اشتغال در صنایع بزرگ استان تغییر کرد و صنایع پایین دستی نیز به تبعیت از رونق صنایع بزرگ، به رونق گرفتند.

🔸وی با بیان اینکه در مقطعی صنایع بزرگ پاشنه آشیل اقتصاد استان محسوب می‌شدند، گفت: امروز اما در شرایطی هستیم که نه تنها با بحران کارگری و اشتغال روبرو نیستیم، بلکه در برخی از شهرستان‌ها با کمبود نیروی کار مواجه هستیم که حاصل به چرخش درآمدن چرخ تولید در استان است.
🔸میرزاخانی اضافه کرد: در سال گذشته و هشت ماهه نخست امسال نرخ اشتغال هدف‌گذاری شده در استان محقق شده است و امیدواریم تداوم این روند تا پایان سال، کاهش بیش‌تر نرخ بیکاری را به همراه داشته باشد.
کمبود نیروی کار در برخی شهرستان‌ها، نشانگر چرخش چرخ صنعت در استان مرکزی است 🔹روز یکشنبه در دومین کنسرسیوم تخصصی مهارت‌آموزی و اشتغال دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در اراک، تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مرکزی و ۲۳ شرکت صنعتی با هدف هم‌افزایی و تصمیم‌سازی مشترک بین دانشگاه و صنعت در راستای طرح توسعه اشتغال دانش آموختگان منعقد شد. 🔸حسن میرزاخانی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار مرکزی در این آیین، بیان کرد: در ابتدای کار دولت سیزدهم اکثر صنایع با چالش‌های جدی روبرو بودند و با کمبود تولید، اشتغال ناقص و مطالبات کارگری مواجه شدیم، اما با تدبیر تیم مدیریتی استان طی یک سال، روند کار، تولید و اشتغال در صنایع بزرگ استان تغییر کرد و صنایع پایین دستی نیز به تبعیت از رونق صنایع بزرگ، به رونق گرفتند. 🔸وی با بیان اینکه در مقطعی صنایع بزرگ پاشنه آشیل اقتصاد استان محسوب می‌شدند، گفت: امروز اما در شرایطی هستیم که نه تنها با بحران کارگری و اشتغال روبرو نیستیم، بلکه در برخی از شهرستان‌ها با کمبود نیروی کار مواجه هستیم که حاصل به چرخش درآمدن چرخ تولید در استان است. 🔸میرزاخانی اضافه کرد: در سال گذشته و هشت ماهه نخست امسال نرخ اشتغال هدف‌گذاری شده در استان محقق شده است و امیدواریم تداوم این روند تا پایان سال، کاهش بیش‌تر نرخ بیکاری را به همراه داشته باشد.
بستن