درحال بارگزاری

درحال بارگزاری

مطالب مرتبط
🔹نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مرکزی به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار، جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، شبکه بانکی و واحد‌های تولیدی برگزار شد.

معاون استاندار:
🔸تولید مهم‌ترین راه‌ برون رفت کشور از تورم است که فرمایش رهبر معظم انقلاب بوده و شرایط خاص کشور به نحوی است که امروز همه مکلف به حمایت از تولید هستیم.

🔸مدیران استانی باید تسهیلاتی که در وزارتخانه‌های متبوع ایجاد می‌شود را در شورای اداری استان طرح کنند تا از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

🔸در جریان سفر اخیر فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به استان، امیر ایرانی به معاونت آماد نداجا دستور دادند که نیازهای تغذیه ای نیرو را از صنایع غذایی استان مرکزی تأمین کنند‌.

🔸انتقال حساب‌ها و بیمه واحد‌های تولیدی و صنعتی به داخل استان پیش شرط بررسی مسائل واحد‌ها در ستاد تسهیل و ارائه خدمات است چراکه منافع این گردش‌های مالی باید به مردم استان برسد.

🔹در این نشست مسائل تعدادی از واحد‌های تولیدی و صنعتی استان بررسی و تصمیماتی در راستای رفع مشکلات صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی، امهال تسهیلات، تقسیط بدهی‌های بانکی و معافیت مالیاتی به منظور رفع موانع تولید اتخاذ شد، همچنین مقرر شد به منظور اخذ مصوبات لازم در سطوح ملی، برخی موارد به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور ارجاع و مکاتبات لازم صورت گیرد. 
دوشنبه ۸ آبان ماه
🔹نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مرکزی به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار، جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، شبکه بانکی و واحد‌های تولیدی برگزار شد. معاون استاندار: 🔸تولید مهم‌ترین راه‌ برون رفت کشور از تورم است که فرمایش رهبر معظم انقلاب بوده و شرایط خاص کشور به نحوی است که امروز همه مکلف به حمایت از تولید هستیم. 🔸مدیران استانی باید تسهیلاتی که در وزارتخانه‌های متبوع ایجاد می‌شود را در شورای اداری استان طرح کنند تا از این ظرفیت‌ها استفاده شود. 🔸در جریان سفر اخیر فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به استان، امیر ایرانی به معاونت آماد نداجا دستور دادند که نیازهای تغذیه ای نیرو را از صنایع غذایی استان مرکزی تأمین کنند‌. 🔸انتقال حساب‌ها و بیمه واحد‌های تولیدی و صنعتی به داخل استان پیش شرط بررسی مسائل واحد‌ها در ستاد تسهیل و ارائه خدمات است چراکه منافع این گردش‌های مالی باید به مردم استان برسد. 🔹در این نشست مسائل تعدادی از واحد‌های تولیدی و صنعتی استان بررسی و تصمیماتی در راستای رفع مشکلات صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی، امهال تسهیلات، تقسیط بدهی‌های بانکی و معافیت مالیاتی به منظور رفع موانع تولید اتخاذ شد، همچنین مقرر شد به منظور اخذ مصوبات لازم در سطوح ملی، برخی موارد به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور ارجاع و مکاتبات لازم صورت گیرد. دوشنبه ۸ آبان ماه
بستن