درحال بارگزاری

درحال بارگزاری

مطالب مرتبط
یازدهمین نمایشگاه صنعت خودرو، قطعات و صنایع وابسته در اراک با حضور میرزاخانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری و مدیرعامل شرکت ایران خودرو 
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: تولیدات کیفی گروه صنعتی ایران خودرو ۵۰ درصد افزایش یافت.
 خطیبی چهارشنبه شب در حاشیه گشایش نمایشگاه خودرو و قطعات وابسته در نمایشگاه بین‌المللی اراک افزود: پروژه تولید کامل ایران خودرو به تنهایی ۲۵ درصد ارتقای کیفیت برای محصولات به همراه داشته و حدود ۸۰ درصد از ۲۷۹ پروژه ارتقای کیفی تعریف شده در این صنعت، اجرا شده است.
وی بیان کرد: بحث افزایش ارتقای کیفی تولیدات ایران خودرو، آرام آرام برای مشتریان محسوس می‌شود.
مدیرعامل ایران گروه صنعتی ایران خودرو ادامه داد: امسال اتفاق مهمی در صنعت خودروسازی رخ داد و این گروه برای همیشه با خودروهای ناقص خداحافظی کرد، خودروهای ناقص دهه‌های اخیر صنعت خودرو را آزار می‌داد و از ابتدای خردادماه امسال ۱۰۰ درصد تولیدات ایران خودرو تولید کامل است.
خطیبی اظهار داشت: برنامه تولید گروه صنعتی ایران خودرو تا پایان سال، حدود ۷۵۰ هزار دستگاه هدفگذاری شده است که امید است بخش زیادی از آن محقق شود و از ابتدای امسال تا صبح امروز (چهارشنبه) بالغ بر ۴۷۰ هزار دستگاه تولید شده و این به معنی آن است که تولیدات ۱۴۹ هزار دستگاه نسبت به مدت مشابه قبل بیشتر شده است.
وی تصریح کرد: همچنین میزان عرضه و تحویل به بازار هم مقدار قابل توجهی نسبت به سال قبل افزایش داشته و حدود ۴۰ درصد تحویل بیشتر شده است.

پنجشنبه 8 دی 1401
یازدهمین نمایشگاه صنعت خودرو، قطعات و صنایع وابسته در اراک با حضور میرزاخانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری و مدیرعامل شرکت ایران خودرو مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: تولیدات کیفی گروه صنعتی ایران خودرو ۵۰ درصد افزایش یافت. خطیبی چهارشنبه شب در حاشیه گشایش نمایشگاه خودرو و قطعات وابسته در نمایشگاه بین‌المللی اراک افزود: پروژه تولید کامل ایران خودرو به تنهایی ۲۵ درصد ارتقای کیفیت برای محصولات به همراه داشته و حدود ۸۰ درصد از ۲۷۹ پروژه ارتقای کیفی تعریف شده در این صنعت، اجرا شده است. وی بیان کرد: بحث افزایش ارتقای کیفی تولیدات ایران خودرو، آرام آرام برای مشتریان محسوس می‌شود. مدیرعامل ایران گروه صنعتی ایران خودرو ادامه داد: امسال اتفاق مهمی در صنعت خودروسازی رخ داد و این گروه برای همیشه با خودروهای ناقص خداحافظی کرد، خودروهای ناقص دهه‌های اخیر صنعت خودرو را آزار می‌داد و از ابتدای خردادماه امسال ۱۰۰ درصد تولیدات ایران خودرو تولید کامل است. خطیبی اظهار داشت: برنامه تولید گروه صنعتی ایران خودرو تا پایان سال، حدود ۷۵۰ هزار دستگاه هدفگذاری شده است که امید است بخش زیادی از آن محقق شود و از ابتدای امسال تا صبح امروز (چهارشنبه) بالغ بر ۴۷۰ هزار دستگاه تولید شده و این به معنی آن است که تولیدات ۱۴۹ هزار دستگاه نسبت به مدت مشابه قبل بیشتر شده است. وی تصریح کرد: همچنین میزان عرضه و تحویل به بازار هم مقدار قابل توجهی نسبت به سال قبل افزایش داشته و حدود ۴۰ درصد تحویل بیشتر شده است. پنجشنبه 8 دی 1401
بستن