درحال بارگزاری

درحال بارگزاری

مطالب مرتبط
استان مرکزی در بهترین وضعیت موجود از نظر ذخیره و تامین کالاهای اساسی است

🔸ستاد تنظیم بازار استان مرکزی به ریاست استاندار مرکزی و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استاندار، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و اعضای مربوطه با دستور کنترل و تأمین کالاهای اساسی بازار شب عید و ماه مبارک رمضان برگزار شد.
استاندار مرکزی:اولویت اول  کنترل بازار، تأمین و فراوانی کالاهای اساسی و کالاهای مورد نیاز مردم است که در بهترین شرایط در چندین سال اخیر در حوزه کالای اساسی هستیم.
 همه شرایط برای تأمین کالا در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان فراهم است و هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و وضعیت از هر زمانی بهتر و امیدوار کننده است.
وظیفه اصلی در استان در هر شهری اعم از مرکز استان و شهرستان‌ها کنترل بازار و نظارت بر بازار با فرماندهی فرمانداران است که باید همانند سابق تلاش کرده و روزانه وضعیت بازار رصد و پایش شود، فرمانداران باید بازدید سرزده نیز داشته باشند.

 چهارشنبه ۲۴اسفند ماه ۱۴۰۱
استان مرکزی در بهترین وضعیت موجود از نظر ذخیره و تامین کالاهای اساسی است 🔸ستاد تنظیم بازار استان مرکزی به ریاست استاندار مرکزی و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استاندار، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و اعضای مربوطه با دستور کنترل و تأمین کالاهای اساسی بازار شب عید و ماه مبارک رمضان برگزار شد. استاندار مرکزی:اولویت اول کنترل بازار، تأمین و فراوانی کالاهای اساسی و کالاهای مورد نیاز مردم است که در بهترین شرایط در چندین سال اخیر در حوزه کالای اساسی هستیم. همه شرایط برای تأمین کالا در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان فراهم است و هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و وضعیت از هر زمانی بهتر و امیدوار کننده است. وظیفه اصلی در استان در هر شهری اعم از مرکز استان و شهرستان‌ها کنترل بازار و نظارت بر بازار با فرماندهی فرمانداران است که باید همانند سابق تلاش کرده و روزانه وضعیت بازار رصد و پایش شود، فرمانداران باید بازدید سرزده نیز داشته باشند. چهارشنبه ۲۴اسفند ماه ۱۴۰۱
بستن