درحال بارگزاری

درحال بارگزاری

مطالب مرتبط
درمان ناباروری در سیاست‌های کلی جمعیت دارای جایگاه بسیار مهمی است- هم‌افزایی برای درمان زوجین نابارور در استان مرکزی 

🔹استاندار مرکزی عصر شنبه «۱۸ شهریور ماه» به اتفاق جمعی از مدیران استانی از جمله مدیرکل دفتر اموربانوان وخانواده استانداری با حضور در بیمارستان سینا اراک ضمن افتتاح مرکز ماموگرافی و پزشکی هسته‌ای این بیمارستان از مرکز درمان ناباروری «رستاک» بازدید کرد.

مخلص الائمه، استاندار:
🔸در بحث درمان ناباروری در تلاش هستیم هماهنگی و هم افزایی لازم را بین بخش‌های مختلف درمان ناباروری در سطح استان اعم از بخش دولتی، خصوصی، جهاد دانشگاهی و همچنین خیرین ایجاد کنیم.

🔸در اجرای سیاست‌های کلی مرتبط با بحث جمعیت، موضوع درمان ناباروری جایگاه بسیار مهمی دارد و خانواده‌های فراوانی با این معضل مواجه هستند که تمایل دارند با طی مراحل درمانی مشکل را برطرف کنند.

🔸 مرکز درمان ناباروری بیمارستان سینا(رستاک) در حوزه درمانی موفقیت‌های خیلی خوبی داشته که از این اقدامات تشکر می‌کنیم و امیدواریم با کمک بخش دولتی و مرکز خیریه درمان ناباروری استان در زیرمجموعه جهاد دانشگاهی بتوانیم گام‌های بلند و مؤثری برای درمان زوجینی که تمایل به فرزندآوری دارند برداریم.   ١٨-٠٦-١٤٠٢
درمان ناباروری در سیاست‌های کلی جمعیت دارای جایگاه بسیار مهمی است- هم‌افزایی برای درمان زوجین نابارور در استان مرکزی 🔹استاندار مرکزی عصر شنبه «۱۸ شهریور ماه» به اتفاق جمعی از مدیران استانی از جمله مدیرکل دفتر اموربانوان وخانواده استانداری با حضور در بیمارستان سینا اراک ضمن افتتاح مرکز ماموگرافی و پزشکی هسته‌ای این بیمارستان از مرکز درمان ناباروری «رستاک» بازدید کرد. مخلص الائمه، استاندار: 🔸در بحث درمان ناباروری در تلاش هستیم هماهنگی و هم افزایی لازم را بین بخش‌های مختلف درمان ناباروری در سطح استان اعم از بخش دولتی، خصوصی، جهاد دانشگاهی و همچنین خیرین ایجاد کنیم. 🔸در اجرای سیاست‌های کلی مرتبط با بحث جمعیت، موضوع درمان ناباروری جایگاه بسیار مهمی دارد و خانواده‌های فراوانی با این معضل مواجه هستند که تمایل دارند با طی مراحل درمانی مشکل را برطرف کنند. 🔸 مرکز درمان ناباروری بیمارستان سینا(رستاک) در حوزه درمانی موفقیت‌های خیلی خوبی داشته که از این اقدامات تشکر می‌کنیم و امیدواریم با کمک بخش دولتی و مرکز خیریه درمان ناباروری استان در زیرمجموعه جهاد دانشگاهی بتوانیم گام‌های بلند و مؤثری برای درمان زوجینی که تمایل به فرزندآوری دارند برداریم. ١٨-٠٦-١٤٠٢
بستن