درحال بارگزاری

درحال بارگزاری

مطالب مرتبط
جلسه ستاد تسهیل ورفع موانع تولید شهرستان زرندیه-با حضور دبیر ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید 

🔹به ریاست استاندار مرکزی و با حضور دبیر ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید، معاون هماهنگی تمور اقتصادی استانداری مرکزی،مدیرکل صنعت،معدن وتجارت استان مرکزی، جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان زرندیه برگزار شد.
🔹در این نشست دکتر آقا علیخانی برگزاری جلسات ستاد تسهیل را در رفع موانع  تولید تاثیر گذار دانست و گفت: استان مرکزی به عنوان یکی از استان‌های موفق در برگزاری نشست های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید عمل نموده است که این روند باعث برگشت تعداد زیادی از واحدهای نیمه تعطیل تولیدی به چرخه تولید گردیده است.
🔹وی افزود: مصوبات ستاد تسهیل ملی قانونی و اجرای آن از سوی دستگاه های مرتبط لازم الاجراء می باشد.و دستگاه های نظارتی در این زمینه حمایت های ویژه ای را از مصوبات ستاد تسهیل داشته اند.
🔹در این جلسه مسائل و مشکلات تعدادی از واحدهای تولیدی شهرستان زرندیه مطرح گردید و پس از استماع نظرات کارشناسی دستگاه های مرتبط تصمیماتی در جهت رفع این موانع و مشکلات اخذ گردید.
🔹نحوه محاسبه مواد اولیه در بورس کالا،نحوه محاسبه هزینه های گاز بهاء، عدم تملک اراضی مجاور واحد تولیدی در شهرک صنعتی، تخصیص ارز جهت واردات ماشین آلات تولیدی، مشکلات انتقال سند مالکیت از مسائلی بود که از سوی واحدهای تولیدی شهرستان زرندیه طرح شد.

📅 یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲
جلسه ستاد تسهیل ورفع موانع تولید شهرستان زرندیه-با حضور دبیر ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید 🔹به ریاست استاندار مرکزی و با حضور دبیر ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید، معاون هماهنگی تمور اقتصادی استانداری مرکزی،مدیرکل صنعت،معدن وتجارت استان مرکزی، جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان زرندیه برگزار شد. 🔹در این نشست دکتر آقا علیخانی برگزاری جلسات ستاد تسهیل را در رفع موانع تولید تاثیر گذار دانست و گفت: استان مرکزی به عنوان یکی از استان‌های موفق در برگزاری نشست های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید عمل نموده است که این روند باعث برگشت تعداد زیادی از واحدهای نیمه تعطیل تولیدی به چرخه تولید گردیده است. 🔹وی افزود: مصوبات ستاد تسهیل ملی قانونی و اجرای آن از سوی دستگاه های مرتبط لازم الاجراء می باشد.و دستگاه های نظارتی در این زمینه حمایت های ویژه ای را از مصوبات ستاد تسهیل داشته اند. 🔹در این جلسه مسائل و مشکلات تعدادی از واحدهای تولیدی شهرستان زرندیه مطرح گردید و پس از استماع نظرات کارشناسی دستگاه های مرتبط تصمیماتی در جهت رفع این موانع و مشکلات اخذ گردید. 🔹نحوه محاسبه مواد اولیه در بورس کالا،نحوه محاسبه هزینه های گاز بهاء، عدم تملک اراضی مجاور واحد تولیدی در شهرک صنعتی، تخصیص ارز جهت واردات ماشین آلات تولیدی، مشکلات انتقال سند مالکیت از مسائلی بود که از سوی واحدهای تولیدی شهرستان زرندیه طرح شد. 📅 یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲
بستن