درحال بارگزاری

درحال بارگزاری

مطالب مرتبط
مرکز مردمی"نفس" با هدف پیشگیری از سقط جنین در شهرستان کمیجان افتتاح گردید
در مراسمی با حضور ابراهیم رستمی، فرماندار، حجج الإسلام والمسلمین سعیدی و شطی، ائمه جمعه کمیجان و میلاجرد، مفتح زاده، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری، قاسمی و آرزومند، بخشداران مرکزی و میلاجرد، حجت الإسلام‌ تاج آباد، مسئول ستاد مردمی جمعیت استان، دکتر محمد دوست، رییس بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک، دکتر امینی پور، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان، مسئولین شهرستان و دهیاران تابعه اولین مرکز مردمی نفس(نجات فرزندان سقط) با هدف پیشگیری و آگاهی بخشی در زمینه سقط، در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان کمیجان افتتاح شد. 

این مرکز بنا دارد از طریق ارتباط با مادرانی که به هر دلیل و یا مشکل اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... تصمیم به سقط فرزند دارند، حمایت نماید و خانواده ها از کمک های این مرکز با وجود کارشناسان خبره در زمینه های مختلف بهره مند شوند.
چهارشنبه ۱۴۰۲-۰۹-۲۲
مرکز مردمی"نفس" با هدف پیشگیری از سقط جنین در شهرستان کمیجان افتتاح گردید در مراسمی با حضور ابراهیم رستمی، فرماندار، حجج الإسلام والمسلمین سعیدی و شطی، ائمه جمعه کمیجان و میلاجرد، مفتح زاده، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری، قاسمی و آرزومند، بخشداران مرکزی و میلاجرد، حجت الإسلام‌ تاج آباد، مسئول ستاد مردمی جمعیت استان، دکتر محمد دوست، رییس بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک، دکتر امینی پور، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان، مسئولین شهرستان و دهیاران تابعه اولین مرکز مردمی نفس(نجات فرزندان سقط) با هدف پیشگیری و آگاهی بخشی در زمینه سقط، در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان کمیجان افتتاح شد. این مرکز بنا دارد از طریق ارتباط با مادرانی که به هر دلیل و یا مشکل اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... تصمیم به سقط فرزند دارند، حمایت نماید و خانواده ها از کمک های این مرکز با وجود کارشناسان خبره در زمینه های مختلف بهره مند شوند. چهارشنبه ۱۴۰۲-۰۹-۲۲
بستن