درحال بارگزاری

درحال بارگزاری

مطالب مرتبط
نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مرکزی به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار و با حضور مدیرکل صنعت،معدن وتجارت استان مرکزی و سایر اعضای این ستاد برگزار شد.
میرزاخانی، معاون اقتصادی استاندار:
در ابتدای شروع کار دولت سیزدهم حفظ اشتغال موجود اهمیت بیشتری از ایجاد اشتغال داشت که خوشبختانه با سیاست‌هایی که اجرا شد این اتفاق افتاد اما حالا به دنبال افزایش اشتغال هستیم.
در سال ۱۴۰۱ برای استان مرکزی ایجاد ۲۳ هزار و ۵۷۰ شغل هدف گذاری شد که براساس گزارش سامانه رصد و تأیید شورای عالی اشتغال ۲۷ هزار و ۵۰۰ شغل ایجاد شده و مرکزی رتبه دوم شاخص ترکیبی اشتغال را در کشور کسب کرد.
وی افزود: اجازه نداده‌ایم اشتغال موجود کاهش یابد و از طرفی افزایش اشتغالی رقم خورد که ناشی از افزایش حجم تولید و احیا و راه اندازی واحد جدید است.
میرزاخانی اضافه کرد: متغییرهای مختلفی آمار اشتغال ایجاد شده در استان مرکزی را تایید می‌کنند از جمله اینکه در گزارش اتاق بازرگانی ایران، مرکزی رتبه اول در شاخص بهبود فضای کسب و کار کشور را در سال ۱۴۰۱ احراز و بر اساس ارزیابی وزارت کشور این استان رتبه نخست احیای واحد‌های راکد را کسب کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاتداری  افزود: واحد‌های راکد، نیمه فعال و غیرفعال با تسهیلات و پول بیت المال ساخته شده‌اند و جزو سرمایه‌های ملی هستند لذا بر احیای آن‌ها تأکید داریم و این مهم مطالبه استاندار است.
📅 سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مرکزی به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار و با حضور مدیرکل صنعت،معدن وتجارت استان مرکزی و سایر اعضای این ستاد برگزار شد. میرزاخانی، معاون اقتصادی استاندار: در ابتدای شروع کار دولت سیزدهم حفظ اشتغال موجود اهمیت بیشتری از ایجاد اشتغال داشت که خوشبختانه با سیاست‌هایی که اجرا شد این اتفاق افتاد اما حالا به دنبال افزایش اشتغال هستیم. در سال ۱۴۰۱ برای استان مرکزی ایجاد ۲۳ هزار و ۵۷۰ شغل هدف گذاری شد که براساس گزارش سامانه رصد و تأیید شورای عالی اشتغال ۲۷ هزار و ۵۰۰ شغل ایجاد شده و مرکزی رتبه دوم شاخص ترکیبی اشتغال را در کشور کسب کرد. وی افزود: اجازه نداده‌ایم اشتغال موجود کاهش یابد و از طرفی افزایش اشتغالی رقم خورد که ناشی از افزایش حجم تولید و احیا و راه اندازی واحد جدید است. میرزاخانی اضافه کرد: متغییرهای مختلفی آمار اشتغال ایجاد شده در استان مرکزی را تایید می‌کنند از جمله اینکه در گزارش اتاق بازرگانی ایران، مرکزی رتبه اول در شاخص بهبود فضای کسب و کار کشور را در سال ۱۴۰۱ احراز و بر اساس ارزیابی وزارت کشور این استان رتبه نخست احیای واحد‌های راکد را کسب کرد. معاون هماهنگی امور اقتصادی استاتداری افزود: واحد‌های راکد، نیمه فعال و غیرفعال با تسهیلات و پول بیت المال ساخته شده‌اند و جزو سرمایه‌های ملی هستند لذا بر احیای آن‌ها تأکید داریم و این مهم مطالبه استاندار است. 📅 سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
بستن