درحال بارگزاری

درحال بارگزاری

مطالب مرتبط
کمبود نیروی کار در برخی شهرستان‌ها، نشانگر چرخش چرخ صنعت در استان مرکزی است

🔹روز یکشنبه در دومین کنسرسیوم تخصصی مهارت‌آموزی و اشتغال دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در اراک، تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مرکزی و ۲۳ شرکت صنعتی با هدف هم‌افزایی و تصمیم‌سازی مشترک بین دانشگاه و صنعت در راستای طرح توسعه اشتغال دانش آموختگان منعقد شد.

🔸حسن میرزاخانی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار مرکزی در این آیین، بیان کرد: در ابتدای کار دولت سیزدهم اکثر صنایع با چالش‌های جدی روبرو بودند و با کمبود تولید، اشتغال ناقص و مطالبات کارگری مواجه شدیم، اما با تدبیر تیم مدیریتی استان طی یک سال، روند کار، تولید و اشتغال در صنایع بزرگ استان تغییر کرد و صنایع پایین دستی نیز به تبعیت از رونق صنایع بزرگ، به رونق گرفتند.

🔸وی با بیان اینکه در مقطعی صنایع بزرگ پاشنه آشیل اقتصاد استان محسوب می‌شدند، گفت: امروز اما در شرایطی هستیم که نه تنها با بحران کارگری و اشتغال روبرو نیستیم، بلکه در برخی از شهرستان‌ها با کمبود نیروی کار مواجه هستیم که حاصل به چرخش درآمدن چرخ تولید در استان است.
🔸میرزاخانی اضافه کرد: در سال گذشته و هشت ماهه نخست امسال نرخ اشتغال هدف‌گذاری شده در استان محقق شده است و امیدواریم تداوم این روند تا پایان سال، کاهش بیش‌تر نرخ بیکاری را به همراه داشته باشد.
کمبود نیروی کار در برخی شهرستان‌ها، نشانگر چرخش چرخ صنعت در استان مرکزی است 🔹روز یکشنبه در دومین کنسرسیوم تخصصی مهارت‌آموزی و اشتغال دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در اراک، تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مرکزی و ۲۳ شرکت صنعتی با هدف هم‌افزایی و تصمیم‌سازی مشترک بین دانشگاه و صنعت در راستای طرح توسعه اشتغال دانش آموختگان منعقد شد. 🔸حسن میرزاخانی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار مرکزی در این آیین، بیان کرد: در ابتدای کار دولت سیزدهم اکثر صنایع با چالش‌های جدی روبرو بودند و با کمبود تولید، اشتغال ناقص و مطالبات کارگری مواجه شدیم، اما با تدبیر تیم مدیریتی استان طی یک سال، روند کار، تولید و اشتغال در صنایع بزرگ استان تغییر کرد و صنایع پایین دستی نیز به تبعیت از رونق صنایع بزرگ، به رونق گرفتند. 🔸وی با بیان اینکه در مقطعی صنایع بزرگ پاشنه آشیل اقتصاد استان محسوب می‌شدند، گفت: امروز اما در شرایطی هستیم که نه تنها با بحران کارگری و اشتغال روبرو نیستیم، بلکه در برخی از شهرستان‌ها با کمبود نیروی کار مواجه هستیم که حاصل به چرخش درآمدن چرخ تولید در استان است. 🔸میرزاخانی اضافه کرد: در سال گذشته و هشت ماهه نخست امسال نرخ اشتغال هدف‌گذاری شده در استان محقق شده است و امیدواریم تداوم این روند تا پایان سال، کاهش بیش‌تر نرخ بیکاری را به همراه داشته باشد.
بستن