درحال بارگزاری

درحال بارگزاری

مطالب مرتبط
استاندار مرکزی در کمیته تنظیم بازار:
 برای تأمین اقلام اساسی مردم در ماه رمضان و نوروز نگرانی وجود ندارد 
🔹جلسه کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار استان مرکزی به ریاست استاندار و با حضور سایر اعضا عصر چهارشنبه در سالن جلسات استانداری برگزار شد.
🔸فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی در این نشست اظهار داشت: خوشبختانه در استان همکاری تیمی و همدلی بین همه اجزای مرتبط با بازار وجود دارد و باید مانع رویدادهای تلخ در سطح بازار شد.
🔸استاندار مرکزی افزود: برای تنظیم بازار و تأمین اقلام اساسی مردم در ماه رمضان و نوروز نگرانی نداریم و دستگاه‌ها تلاش می‌کنند اقلام به وفور در بازار موجود باشد البته مردم نیز باید خریدها را مدیریت کنند و به پایان سال موکول نشود.
🔸 مقام عالی دولت در استان مرکزی با تأکید بر اینکه تخلف در حوزه بازار قابل چشم‌پوشی نیست، ادامه داد: رحمی نسبت به کسی که به مردم رحم نمی‌کند نخواهیم داشت اما رعایت حال کسبه‌ای که به مردم توجه دارند بشود.
🔸استاندار مرکزی بیان کرد: نظارت اصلی توسط خود اصناف انجام شود و دقت داشته باشند یک متخلف، صنفی را بدنام نکند.
🔹در این نشست همچنین گزارش دستگاه‌های نظارتی اعم از جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، علوم پزشکی، دامپزشکی و صمت از بازرسی‌ها در سطح بازار ارائه و طرح عیدانه با تأکید بر بازرسی‌های مؤثرِ کمی و کیفی مورد بررسی قرار گرفت.
استاندار مرکزی در کمیته تنظیم بازار: برای تأمین اقلام اساسی مردم در ماه رمضان و نوروز نگرانی وجود ندارد 🔹جلسه کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار استان مرکزی به ریاست استاندار و با حضور سایر اعضا عصر چهارشنبه در سالن جلسات استانداری برگزار شد. 🔸فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی در این نشست اظهار داشت: خوشبختانه در استان همکاری تیمی و همدلی بین همه اجزای مرتبط با بازار وجود دارد و باید مانع رویدادهای تلخ در سطح بازار شد. 🔸استاندار مرکزی افزود: برای تنظیم بازار و تأمین اقلام اساسی مردم در ماه رمضان و نوروز نگرانی نداریم و دستگاه‌ها تلاش می‌کنند اقلام به وفور در بازار موجود باشد البته مردم نیز باید خریدها را مدیریت کنند و به پایان سال موکول نشود. 🔸 مقام عالی دولت در استان مرکزی با تأکید بر اینکه تخلف در حوزه بازار قابل چشم‌پوشی نیست، ادامه داد: رحمی نسبت به کسی که به مردم رحم نمی‌کند نخواهیم داشت اما رعایت حال کسبه‌ای که به مردم توجه دارند بشود. 🔸استاندار مرکزی بیان کرد: نظارت اصلی توسط خود اصناف انجام شود و دقت داشته باشند یک متخلف، صنفی را بدنام نکند. 🔹در این نشست همچنین گزارش دستگاه‌های نظارتی اعم از جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، علوم پزشکی، دامپزشکی و صمت از بازرسی‌ها در سطح بازار ارائه و طرح عیدانه با تأکید بر بازرسی‌های مؤثرِ کمی و کیفی مورد بررسی قرار گرفت.
بستن