درحال بارگزاری

درحال بارگزاری

مطالب مرتبط
به مناسبت گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام زن و در راستای جهاد تببین نشست سیاسی تبیینی تحلیل شعار زن ،زندگی ،آزادی با حضور مفتح زاده مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری و مشاوران امور بانوان دستگاههای اجرایی استان و با سخنرانی دکتر محمد جواد یاری استاد دانشگاه و تحلیل گر مسائل سیاسی در محل سالن اجتماعات دانشگاه فنی و حرفه ای استان برگزار گردید .
در این نشست مفتح زاده ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه کرمان توسط اشرار کوردل به نقش و جایگاه زن در استحکام نظام خانواده و تربیت نسل سالم برای حضور موفق در عرصه های  اجتماعی ،فرهنگی ،اقتصادی و سیاسی پرداخت. 
 تبیین نحوه اجرای دومین کنگره بانوان تأثیرگذار استان  ولزوم ترغیب بانوان جامعه هدف توسط مشاوران و کارشناسان امور بانوان برای ثبت نام در سایت معرفی شده در محورهای  هشتگانه فرهنگی ، اجتماعی، اقتصادی،ورزشی و... و همچنین  اجرای رویدادجامعه پرداز حول محور هویت زن ،خانواده وجمعیت در نیمه دوم بهمن ماه از جمله موارد مطرح شده در نشست مذکور توسط مدیر کل امور بانوان و خانواده بود .
به مناسبت گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام زن و در راستای جهاد تببین نشست سیاسی تبیینی تحلیل شعار زن ،زندگی ،آزادی با حضور مفتح زاده مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری و مشاوران امور بانوان دستگاههای اجرایی استان و با سخنرانی دکتر محمد جواد یاری استاد دانشگاه و تحلیل گر مسائل سیاسی در محل سالن اجتماعات دانشگاه فنی و حرفه ای استان برگزار گردید . در این نشست مفتح زاده ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه کرمان توسط اشرار کوردل به نقش و جایگاه زن در استحکام نظام خانواده و تربیت نسل سالم برای حضور موفق در عرصه های اجتماعی ،فرهنگی ،اقتصادی و سیاسی پرداخت. تبیین نحوه اجرای دومین کنگره بانوان تأثیرگذار استان ولزوم ترغیب بانوان جامعه هدف توسط مشاوران و کارشناسان امور بانوان برای ثبت نام در سایت معرفی شده در محورهای هشتگانه فرهنگی ، اجتماعی، اقتصادی،ورزشی و... و همچنین اجرای رویدادجامعه پرداز حول محور هویت زن ،خانواده وجمعیت در نیمه دوم بهمن ماه از جمله موارد مطرح شده در نشست مذکور توسط مدیر کل امور بانوان و خانواده بود .
بستن