درحال بارگزاری

درحال بارگزاری

مطالب مرتبط
🔴شرکت‌ها به سمت تأمین مالی پایدار از بازار سرمایه حرکت کنند

🔹هشتمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی در سال جاری، به ریاست استاندار، با حضور نمایندگان خانه ملت و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و فعالان اقتصادی برگزار شد. 
استاندار:
🔸شرکت‌ها چند رویداد مهم مالی دارند از جمله مالیات، حساب‌های بانکی، کارت‌های بازرگانی و بیمه‌گذاری که موضوع انتقال گردش‌های مالی آن‌ها به استانِ محل فعالیت شرکت‌ها و فعالان اقتصادی همواره به عنوان یک دغدغه مطرح بوده است.
🔸در موضوع مالیات طبق قانون مالیات شرکت‌ها در هر جای کشور وصول شود به استان محل فعالیت شرکت واریز می‌شود.
🔸در خصوص حساب‌های بانکی، این حساب‌ها عمدتاً در تهران متمرکز شده است و استان‌ها عملاً از ظرفیت گردش‌های مالی و تسهیلات مرتبط با آن بهره‌مند نمی‌شوند لذا انتقال حساب‌ها، بیمه و کارت بازرگانی به استان مورد تأکید است.
🔸استفاده از بازار پول برای تأمین مالی با محدودیت‌های جدی مواجه است اما در حوزه بازار سرمایه ظرفیت‌هایی وجود دارد که شرکت‌ها باید برای تأمین مالی پایدار می‌توانند وارد بورس شوند و در این جلسه برای ارائه آموزش‌های لازم به فعالان اقتصادی استان برنامه‌ریزی شد.
🔸بانک‌ها موظف هستند حداقل ۵۰ درصد سپرده‌هایی که در استان‌ها جذب می‌کنند در همان استان تسهیلات بدهند که این موضوع توسط بانک‌های دولتی رعایت می‌شود ولی بانک‌های خصوصی رعایت نمی‌کنند که هشدار می‌دهیم اگر تبعیت نکنند برخورد خواهیم کرد.

پنج‌شنبه ۲۵ آبان ماه
🔴شرکت‌ها به سمت تأمین مالی پایدار از بازار سرمایه حرکت کنند 🔹هشتمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی در سال جاری، به ریاست استاندار، با حضور نمایندگان خانه ملت و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و فعالان اقتصادی برگزار شد. استاندار: 🔸شرکت‌ها چند رویداد مهم مالی دارند از جمله مالیات، حساب‌های بانکی، کارت‌های بازرگانی و بیمه‌گذاری که موضوع انتقال گردش‌های مالی آن‌ها به استانِ محل فعالیت شرکت‌ها و فعالان اقتصادی همواره به عنوان یک دغدغه مطرح بوده است. 🔸در موضوع مالیات طبق قانون مالیات شرکت‌ها در هر جای کشور وصول شود به استان محل فعالیت شرکت واریز می‌شود. 🔸در خصوص حساب‌های بانکی، این حساب‌ها عمدتاً در تهران متمرکز شده است و استان‌ها عملاً از ظرفیت گردش‌های مالی و تسهیلات مرتبط با آن بهره‌مند نمی‌شوند لذا انتقال حساب‌ها، بیمه و کارت بازرگانی به استان مورد تأکید است. 🔸استفاده از بازار پول برای تأمین مالی با محدودیت‌های جدی مواجه است اما در حوزه بازار سرمایه ظرفیت‌هایی وجود دارد که شرکت‌ها باید برای تأمین مالی پایدار می‌توانند وارد بورس شوند و در این جلسه برای ارائه آموزش‌های لازم به فعالان اقتصادی استان برنامه‌ریزی شد. 🔸بانک‌ها موظف هستند حداقل ۵۰ درصد سپرده‌هایی که در استان‌ها جذب می‌کنند در همان استان تسهیلات بدهند که این موضوع توسط بانک‌های دولتی رعایت می‌شود ولی بانک‌های خصوصی رعایت نمی‌کنند که هشدار می‌دهیم اگر تبعیت نکنند برخورد خواهیم کرد. پنج‌شنبه ۲۵ آبان ماه
بستن