درحال بارگزاری

درحال بارگزاری

مطالب مرتبط
بازدید استاندار مرکزی از بزرگترین نیروگاه خورشیدی کشور- نیروگاه ۱۰۰ مگاواتی محلات در آینده نزدیک وارد می‌شود 

🔹استاندار مرکزی در جریان سفر به شهرستان محلات به همراه جمعی از مسئولین از روند اجرای بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی کشور بازدید و ضمن نظارت میدانی، آخرین وضعیت اجرایی این طرح را مورد بررسی قرار داد.

🔸استاندار مرکزی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این نیروگاه، بزرگترین نیروگاه خورشیدی در حال ساخت در کشور است و با این ابعاد و استاندارد هیچ نیروگاهی در کشور وجود ندارد.

🔸دکتر مخلص‌الائمه اضافه کرد: نیروگاه خورشیدی محلات با ظرفیت ۱۰۰ مگاوات مراحل پایانی ساخت را طی می‌کند.

🔸وی افزود: عملیات اجرایی این نیروگاه در نوروز ۱۴۰۱ آغاز شد و در حال حاضر ۱۰ مگاوات برق به شبکه تزریق می‌کند و امیدواریم به زودی مراحل تکمیلی کار پایان پیدا کند و شاهد تولید برق پاک و تجدیدپذیر از این نیروگاه ارزشمند باشیم‌.

🔸استاندار مرکزی با تقدیر از مجریان این طرح و حمایت از اجرای نیروگاه‌های تجدیدپذیر در استان خاطرنشان کرد: شرکت مانا انرژی از نگین‌های صنعت استان مرکزی و کشور است.

🔹نیروگاه ۱۰۰ مگاواتی مانا انرژی پاک در زمینی به مساحت ۱۷۸ هکتار در حال احداث است که در حال حاضر با تکمیل بخشی از این طرح ۱۰ مگاوات برق به شبکه تزریق می‌شود.

🔹زیرساخت‌های این پروژه، خط انتقال و پست برق به صورت کامل بهره‌برداری شده است و به گفته‌ی مجریان این طرح، هر ماه ۱۰ مگاوات از ظرفیت نیروگاه خورشیدی محلات وارد مدار می‌شود
بازدید استاندار مرکزی از بزرگترین نیروگاه خورشیدی کشور- نیروگاه ۱۰۰ مگاواتی محلات در آینده نزدیک وارد می‌شود 🔹استاندار مرکزی در جریان سفر به شهرستان محلات به همراه جمعی از مسئولین از روند اجرای بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی کشور بازدید و ضمن نظارت میدانی، آخرین وضعیت اجرایی این طرح را مورد بررسی قرار داد. 🔸استاندار مرکزی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این نیروگاه، بزرگترین نیروگاه خورشیدی در حال ساخت در کشور است و با این ابعاد و استاندارد هیچ نیروگاهی در کشور وجود ندارد. 🔸دکتر مخلص‌الائمه اضافه کرد: نیروگاه خورشیدی محلات با ظرفیت ۱۰۰ مگاوات مراحل پایانی ساخت را طی می‌کند. 🔸وی افزود: عملیات اجرایی این نیروگاه در نوروز ۱۴۰۱ آغاز شد و در حال حاضر ۱۰ مگاوات برق به شبکه تزریق می‌کند و امیدواریم به زودی مراحل تکمیلی کار پایان پیدا کند و شاهد تولید برق پاک و تجدیدپذیر از این نیروگاه ارزشمند باشیم‌. 🔸استاندار مرکزی با تقدیر از مجریان این طرح و حمایت از اجرای نیروگاه‌های تجدیدپذیر در استان خاطرنشان کرد: شرکت مانا انرژی از نگین‌های صنعت استان مرکزی و کشور است. 🔹نیروگاه ۱۰۰ مگاواتی مانا انرژی پاک در زمینی به مساحت ۱۷۸ هکتار در حال احداث است که در حال حاضر با تکمیل بخشی از این طرح ۱۰ مگاوات برق به شبکه تزریق می‌شود. 🔹زیرساخت‌های این پروژه، خط انتقال و پست برق به صورت کامل بهره‌برداری شده است و به گفته‌ی مجریان این طرح، هر ماه ۱۰ مگاوات از ظرفیت نیروگاه خورشیدی محلات وارد مدار می‌شود
بستن