درحال بارگزاری

درحال بارگزاری

مطالب مرتبط
با حضور رئیس جمهور برگزار شد؛
⭕️ جشن ملی توانمندسازی ۱۰۰ هزار مددجوی کمیته امداد- سهم استان مرکزی ۴۳۰۰ خانوار است
🔹جشن ملی توانمندسازی ۱۰۰ هزار مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) به صورت متمرکز و با حضور رئیس جمهور در تالار بزرگ کشور برگزار شد که استاندار مرکزی و جمعی از مدیران استان نیز به صورت وبیناری در این مراسم حضور داشتند.
🔹سهم استان مرکزی از مجموع یکصد هزار مددجوی خودکفا شده کمیته امداد در کشور ۴۳۰۰ خانوار است.
🔸آیت الله رئیسی در این آیین با تأکید بر اهتمام و تلاش ویژه دولت برای زدودن فقر از چهره جامعه و زمینه‌سازی برای رشد و توانمندسازی تصریح کرد: برگزاری جشن توانمندسازی ۱۰۰ هزار تن از مددجویان کمیته امداد که علاوه بر خودشان توانسته‌اند برای دیگران نیز شغل ایجاد کنند، بسیار ارزشمند و شایسته قدردانی است؛ این مسیر کاملا مسیر درستی است و باید با جدیت دنبال شود.
🔸استاندار مرکزی نیز با بیان اینکه ایجاد اشتغال و تلاش برای خودکفایی مددجویان از مهم‌ترین ضروریات است بر استفاده از تسهیلات اشتغال‌زایی به نحو احسن تأکید کرد.
🔸دکتر مخلص‌الائمه با اشاره به اقدامات مؤثر استان در ایجاد اشتغال و تأیید عملکرد استان توسط سامانه ملی رصد اشتغال، گفت: باید برای اطلاع‌رسانی و تبیین اقدامات بیشتر تلاش شود.
🔸مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی نیز با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۸۰ درصد تسهیلات اشتغال در استان جذب شده است، گفت: امسال اولین سالی است که تعداد خانواده‌های تحت حمایت کاهش داشته است.
یکشنبه ۲۰ اسفندماه
با حضور رئیس جمهور برگزار شد؛ ⭕️ جشن ملی توانمندسازی ۱۰۰ هزار مددجوی کمیته امداد- سهم استان مرکزی ۴۳۰۰ خانوار است 🔹جشن ملی توانمندسازی ۱۰۰ هزار مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) به صورت متمرکز و با حضور رئیس جمهور در تالار بزرگ کشور برگزار شد که استاندار مرکزی و جمعی از مدیران استان نیز به صورت وبیناری در این مراسم حضور داشتند. 🔹سهم استان مرکزی از مجموع یکصد هزار مددجوی خودکفا شده کمیته امداد در کشور ۴۳۰۰ خانوار است. 🔸آیت الله رئیسی در این آیین با تأکید بر اهتمام و تلاش ویژه دولت برای زدودن فقر از چهره جامعه و زمینه‌سازی برای رشد و توانمندسازی تصریح کرد: برگزاری جشن توانمندسازی ۱۰۰ هزار تن از مددجویان کمیته امداد که علاوه بر خودشان توانسته‌اند برای دیگران نیز شغل ایجاد کنند، بسیار ارزشمند و شایسته قدردانی است؛ این مسیر کاملا مسیر درستی است و باید با جدیت دنبال شود. 🔸استاندار مرکزی نیز با بیان اینکه ایجاد اشتغال و تلاش برای خودکفایی مددجویان از مهم‌ترین ضروریات است بر استفاده از تسهیلات اشتغال‌زایی به نحو احسن تأکید کرد. 🔸دکتر مخلص‌الائمه با اشاره به اقدامات مؤثر استان در ایجاد اشتغال و تأیید عملکرد استان توسط سامانه ملی رصد اشتغال، گفت: باید برای اطلاع‌رسانی و تبیین اقدامات بیشتر تلاش شود. 🔸مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی نیز با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۸۰ درصد تسهیلات اشتغال در استان جذب شده است، گفت: امسال اولین سالی است که تعداد خانواده‌های تحت حمایت کاهش داشته است. یکشنبه ۲۰ اسفندماه
بستن