درحال بارگزاری

درحال بارگزاری

مطالب مرتبط
اهم موضوعات و مسائل استان مرکزی در حضور وزیر کشور تشریح شد- تحسین اقدامات تحولی و دستور وزیر برای حمایت از صنایع استان

🔹روز دوشنبه در نشستی با حضور دکتر "احمدی وحیدی" و معاونین وزیر کشور، استاندار مرکزی و معاونین استاندار با ارائه گزارشی از اهم اقدامات انجام شده، به تبیین موضوعات مرتبط با استان پرداختند و برخی از درخواست‌ها و پیشنهادهای استان مورد بررسی قرار گرفت.

🔹در این سلسله جلسات که با رویکرد تحولی وزارت کشور در دولت مردمی برای اولین بار و به صورت دوره‌ای با حضور استانداران سراسر کشور برگزار می‌شود، اقدامات و مسائل استان‌ها به صورت جامع مورد بررسی قرار می‌گیرد.

🔹در این نشست دکتر "فرزاد مخلص‌الائمه" استاندار مرکزی ابتدا به تشریح رویکردهای کلان مدیریت ارشد استان در حوزه‌ اجرایی پرداخت و سپس معاونین سیاسی، امنیتی، اجتماعی؛ هماهنگی امور اقتصادی؛ هماهنگی امور عمرانی؛ توسعه مدیریت و منابع استاندار نیز اهم اقدامات در حوزه‌های مختلف را گزارش دادند.
اهم موضوعات و مسائل استان مرکزی در حضور وزیر کشور تشریح شد- تحسین اقدامات تحولی و دستور وزیر برای حمایت از صنایع استان 🔹روز دوشنبه در نشستی با حضور دکتر "احمدی وحیدی" و معاونین وزیر کشور، استاندار مرکزی و معاونین استاندار با ارائه گزارشی از اهم اقدامات انجام شده، به تبیین موضوعات مرتبط با استان پرداختند و برخی از درخواست‌ها و پیشنهادهای استان مورد بررسی قرار گرفت. 🔹در این سلسله جلسات که با رویکرد تحولی وزارت کشور در دولت مردمی برای اولین بار و به صورت دوره‌ای با حضور استانداران سراسر کشور برگزار می‌شود، اقدامات و مسائل استان‌ها به صورت جامع مورد بررسی قرار می‌گیرد. 🔹در این نشست دکتر "فرزاد مخلص‌الائمه" استاندار مرکزی ابتدا به تشریح رویکردهای کلان مدیریت ارشد استان در حوزه‌ اجرایی پرداخت و سپس معاونین سیاسی، امنیتی، اجتماعی؛ هماهنگی امور اقتصادی؛ هماهنگی امور عمرانی؛ توسعه مدیریت و منابع استاندار نیز اهم اقدامات در حوزه‌های مختلف را گزارش دادند.
بستن