درحال بارگزاری

درحال بارگزاری

مطالب مرتبط
مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی ۱۸ اسفندماه آغاز می‌شود- شارژ اعتبار ۲۲۰ هزار تومانی برای ۷ دهک یارانه‌بگیر 

🔻‌استقبال ۸۶ درصدی از طرح فجرانه در استان مرکزی

🔸مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی روز چهارشنبه در نشست خبری ستاد کالابرگ الکترونیک استان با محوریت طرح فجرانه، اظهار کرد: هفت دهک یارانه‌بگیر مشمول طرح هستند و فاز نهایی طرح کالابرگ الکترونیکی تحت عنوان فجرانه از دهه فجر آغاز شده و حداقل ۳ ماه ادامه دارد.

🔸 محمدرضا گودرزی تصریح کرد: شارژ اعتبار ۲۲۰ هزار تومانی مرحله اول طرح فجرانه ۱۷ بهمن ماه انجام شد و خانوارها تا ساعت ۲۴ روز ۱۶ اسفند برای استفاده از آن فرصت دارند، شارژ مرحله دوم نیز از ۱۸ اسفند طی دو روز انجام می‌شود و خانوارها برای خرید ۱۱ قلم کالا تا سقف تعیین شده، به ازای هر نفر ۲۲۰ هزار تومان اعتبار خرید دریافت می‌کنند و یک ماه فرصت دارند از آن استفاده کنند.

🔸وی افزود: قیمت روز سبد مشتمل بر ۱۱ قلم ۷۴۳,۷۵۰ تومان بوده که خانوار دهک‌های اول تا هفتم در صورت خرید بسته می‌بایست قیمت سال ۱۴۰۱ را به مبلغ ۵۲۳,۳۰۰ تومان از جیب خود پرداخت نماید و مابه‌التفاوت آن تا قیمت روز به مبلغ۲۲۰,۴۵۰ تومان از محل اعتبار جدید دولت تامین می‌گردد.

🔸گودرزی خاطرنشان کرد: بنا نیست حتما در یک بار خرید تمام ۱۱ قلم یا تمام اعتبار خریداری شود بلکه خانوارها می‌توانند تا سقف تعیین شده برای هر قلم کالا، به صورت جداگانه خرید کنند.
مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی ۱۸ اسفندماه آغاز می‌شود- شارژ اعتبار ۲۲۰ هزار تومانی برای ۷ دهک یارانه‌بگیر 🔻‌استقبال ۸۶ درصدی از طرح فجرانه در استان مرکزی 🔸مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی روز چهارشنبه در نشست خبری ستاد کالابرگ الکترونیک استان با محوریت طرح فجرانه، اظهار کرد: هفت دهک یارانه‌بگیر مشمول طرح هستند و فاز نهایی طرح کالابرگ الکترونیکی تحت عنوان فجرانه از دهه فجر آغاز شده و حداقل ۳ ماه ادامه دارد. 🔸 محمدرضا گودرزی تصریح کرد: شارژ اعتبار ۲۲۰ هزار تومانی مرحله اول طرح فجرانه ۱۷ بهمن ماه انجام شد و خانوارها تا ساعت ۲۴ روز ۱۶ اسفند برای استفاده از آن فرصت دارند، شارژ مرحله دوم نیز از ۱۸ اسفند طی دو روز انجام می‌شود و خانوارها برای خرید ۱۱ قلم کالا تا سقف تعیین شده، به ازای هر نفر ۲۲۰ هزار تومان اعتبار خرید دریافت می‌کنند و یک ماه فرصت دارند از آن استفاده کنند. 🔸وی افزود: قیمت روز سبد مشتمل بر ۱۱ قلم ۷۴۳,۷۵۰ تومان بوده که خانوار دهک‌های اول تا هفتم در صورت خرید بسته می‌بایست قیمت سال ۱۴۰۱ را به مبلغ ۵۲۳,۳۰۰ تومان از جیب خود پرداخت نماید و مابه‌التفاوت آن تا قیمت روز به مبلغ۲۲۰,۴۵۰ تومان از محل اعتبار جدید دولت تامین می‌گردد. 🔸گودرزی خاطرنشان کرد: بنا نیست حتما در یک بار خرید تمام ۱۱ قلم یا تمام اعتبار خریداری شود بلکه خانوارها می‌توانند تا سقف تعیین شده برای هر قلم کالا، به صورت جداگانه خرید کنند.
بستن