درحال بارگزاری

درحال بارگزاری

مطالب مرتبط
بررسی نحوه اجرای مرحله دوم شهرک صنعتی خیرآباد

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی و معاون امور تولید اداره کل صنعت،معدن وتجارت استان مرکزی از اجرای مرحله دوم شهرک صنعتی خیرآباد بازدید کرد.
کریمی امروز علاوه بر شهرک صنعتی خیرآباد از طرح انتقال واحد آندسازی شرکت ایرالکو هم بازدید و مشکلاتِ تامین زیرساخت‌ها و روند احداث آن را بررسی کرد.
او مشکلات تامین زیر ساخت‌های مرحله دوم شهرک صنعتی خیرآباد به مساحت هزار و ۵۰۰ هکتار را که برای توسعه صنعتی آینده اراک موثر است پیگیری کرد.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی همچنین از سایت شرکت کربن صنعت امیرکبیر؛ طرح جایگزینی و انتقال واحد آندسازی شرکت ایرالکو با ۴۸ درصد پیشرفت را هم بررسی کرد.
کریمی گفت: یکی از مصوبات طرح کاهش آلودگی هوایِ اراک جابجایی طرح انتقال واحد آندسازی شرکت ایرالکو بوده که متاسفانه احداث آن در سال‌های گذشته تاخیر زیادی داشته است.
او افزود: اجرای این طرح در دو سال اخیر از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار بوده و مسئولان این شرکت هم قول دادند تا پایان سال احداث ساختمان، کامل و در ۲۴ ماهه آینده این واحد به بهره برداری برسد.با بهره برداری از این واحد ۴۰۰ شغل مستقیم ایجاد خواهد شد.
📅 پنج شنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲
بررسی نحوه اجرای مرحله دوم شهرک صنعتی خیرآباد نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی و معاون امور تولید اداره کل صنعت،معدن وتجارت استان مرکزی از اجرای مرحله دوم شهرک صنعتی خیرآباد بازدید کرد. کریمی امروز علاوه بر شهرک صنعتی خیرآباد از طرح انتقال واحد آندسازی شرکت ایرالکو هم بازدید و مشکلاتِ تامین زیرساخت‌ها و روند احداث آن را بررسی کرد. او مشکلات تامین زیر ساخت‌های مرحله دوم شهرک صنعتی خیرآباد به مساحت هزار و ۵۰۰ هکتار را که برای توسعه صنعتی آینده اراک موثر است پیگیری کرد. نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی همچنین از سایت شرکت کربن صنعت امیرکبیر؛ طرح جایگزینی و انتقال واحد آندسازی شرکت ایرالکو با ۴۸ درصد پیشرفت را هم بررسی کرد. کریمی گفت: یکی از مصوبات طرح کاهش آلودگی هوایِ اراک جابجایی طرح انتقال واحد آندسازی شرکت ایرالکو بوده که متاسفانه احداث آن در سال‌های گذشته تاخیر زیادی داشته است. او افزود: اجرای این طرح در دو سال اخیر از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار بوده و مسئولان این شرکت هم قول دادند تا پایان سال احداث ساختمان، کامل و در ۲۴ ماهه آینده این واحد به بهره برداری برسد.با بهره برداری از این واحد ۴۰۰ شغل مستقیم ایجاد خواهد شد. 📅 پنج شنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲
بستن