درحال بارگزاری

درحال بارگزاری

مطالب مرتبط
جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مرکزی به ریاست میرزاخانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری مرکزی،مدیرکل صنعت،معدن وتجارت استان مرکزی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، شبکه بانکی و تولیدکنندگان برگزار شد.

میرزاخانی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار:به مشکلات شبکه بانکی واقف هستیم اما ستاد تسهیل هم باید نگاهی به نظام بانکی داشته باشد و هم بر مسئله تولید و تحقق شعار سال تمرکز کند.
بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی باید بلافاصله پس از توافق با مجموعه‌های دارای مشکل، نسبت به رفع محدودیت‌های ایجاد شده اقدام کنند تا واحد تولیدی به فعالیت خود ادامه دهد.

متأسفانه منابع مالی برخی شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی استان مرکزی در تهران گردش می‌کند اما موانع، مشکلات و درخواست خدمات آن‌ها به استان برمی‌گردد ،لذا این مجموعه‌ها باید تمامی حساب‌ها، بیمه‌های تجاری و کارت بازرگانی خود را در استان متمرکز کنند.

در این نشست مسائل ۷ واحد تولیدی استان مورد بررسی قرار گرفت و تصمیماتی در راستای امهال تسهیلات، تقسیط بدهی‌های مالیاتی و تأمین اجتماعی به منظور رفع موانع تولید اتخاذ شد.

📅 دوشنبه ۹ مرداد  ۱۴۰۲
جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مرکزی به ریاست میرزاخانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری مرکزی،مدیرکل صنعت،معدن وتجارت استان مرکزی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، شبکه بانکی و تولیدکنندگان برگزار شد. میرزاخانی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار:به مشکلات شبکه بانکی واقف هستیم اما ستاد تسهیل هم باید نگاهی به نظام بانکی داشته باشد و هم بر مسئله تولید و تحقق شعار سال تمرکز کند. بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی باید بلافاصله پس از توافق با مجموعه‌های دارای مشکل، نسبت به رفع محدودیت‌های ایجاد شده اقدام کنند تا واحد تولیدی به فعالیت خود ادامه دهد. متأسفانه منابع مالی برخی شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی استان مرکزی در تهران گردش می‌کند اما موانع، مشکلات و درخواست خدمات آن‌ها به استان برمی‌گردد ،لذا این مجموعه‌ها باید تمامی حساب‌ها، بیمه‌های تجاری و کارت بازرگانی خود را در استان متمرکز کنند. در این نشست مسائل ۷ واحد تولیدی استان مورد بررسی قرار گرفت و تصمیماتی در راستای امهال تسهیلات، تقسیط بدهی‌های مالیاتی و تأمین اجتماعی به منظور رفع موانع تولید اتخاذ شد. 📅 دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲
بستن