درحال بارگزاری

درحال بارگزاری

مطالب مرتبط
امسال ۴۶۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان کمیته امداد پرداخت شد
🔹همایش بلندای همت، جشن خودکفایی ۴۳۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ه) استان مرکزی، با حضور استاندار، معاون کمیته امداد ،معاون هماهنگی امور اقتصادی و جمعی از مسئولین در اراک برگزار شد.
🔸دکتر مخلص‌الائمه در این آیین با بیان اینکه کمیته امداد سه ویژگی منحصر به فرد دارد، افزود: منحصربه‌فردترین ویژگی کمیته امداد نام امام خمینی(ره) و دومین ویژگی آن مردم‌پایه، مردم‌محور و مردمی‌بودن است و بیش از اینکه دولت کنار کمیته امداد باشد مردم کنار این نهاد قرار دارند.
🔸استاندار مرکزی دیوان‌سالار نبودن را دیگر ویژگی‌ برجسته کمیته امداد دانست و گفت: با تشخیص صحیح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی کمیته امداد در کنار ساختارهای دیوان‌سالار قرار گرفت و بار محرومیت‌زدایی را بر دوش کشید.
🔸وی خاطرنشان کرد: سال گذشته ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به ۴ هزار و ۷۰۰ مددجوی کمیته امداد پرداخت و اشتغال ایجاد شد و امسال نیز اعتبارات در قالب تسهیلات تبصره ۱۸ به ۷۶۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد که تاکنون ۴۶۰ میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد اشتغال مددجویان کمیته امداد پرداخت شده است.
📲 B2n.ir-j15706
چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه
امسال ۴۶۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان کمیته امداد پرداخت شد 🔹همایش بلندای همت، جشن خودکفایی ۴۳۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ه) استان مرکزی، با حضور استاندار، معاون کمیته امداد ،معاون هماهنگی امور اقتصادی و جمعی از مسئولین در اراک برگزار شد. 🔸دکتر مخلص‌الائمه در این آیین با بیان اینکه کمیته امداد سه ویژگی منحصر به فرد دارد، افزود: منحصربه‌فردترین ویژگی کمیته امداد نام امام خمینی(ره) و دومین ویژگی آن مردم‌پایه، مردم‌محور و مردمی‌بودن است و بیش از اینکه دولت کنار کمیته امداد باشد مردم کنار این نهاد قرار دارند. 🔸استاندار مرکزی دیوان‌سالار نبودن را دیگر ویژگی‌ برجسته کمیته امداد دانست و گفت: با تشخیص صحیح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی کمیته امداد در کنار ساختارهای دیوان‌سالار قرار گرفت و بار محرومیت‌زدایی را بر دوش کشید. 🔸وی خاطرنشان کرد: سال گذشته ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به ۴ هزار و ۷۰۰ مددجوی کمیته امداد پرداخت و اشتغال ایجاد شد و امسال نیز اعتبارات در قالب تسهیلات تبصره ۱۸ به ۷۶۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد که تاکنون ۴۶۰ میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد اشتغال مددجویان کمیته امداد پرداخت شده است. 📲 B2n.ir-j15706 چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه
بستن