درحال بارگزاری

درحال بارگزاری

مطالب مرتبط
🔴راه‌اندازی دهکده لجستیک استان مرکزی منجر به رشد جایگاه صنعت خواهد شد
🔹نشست جمعی از صنعتگران استان با مدیرعامل بانک صنعت و معدن با حضور استاندار، معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیرکل صمت در اراک برگزار شد.
▫️استاندار:
🔸فاصله استان مرکزی با استان‌های همجوار به لحاظ موقعیت ژئواکونومیکی که داریم فاصله نزدیکی است و در تلاش هستیم تا پروازهای فرودگاه اراک نیز افزایش پیدا کند.
🔸برای دومین بار پس از انقلاب اسلامی مجوز تأسیس دهکده لجستیک در استان مرکزی اخذ شد که ظرفیت فوق‌العاده‌ای برای خدمات تجاری و لجستیک صنعت و تجارت در قلب کشور است و منجر به ارتقا و رشد مجدد جایگاه صنعت استان خواهد شد.
🔸تلاش داریم کنسرسیوم‌های صنعتی و اقتصادی استان متولی این امر باشند و با کمک مجموعه نیروی دریایی نیز فعال کردن بندر خشک را دنبال می‌کنیم.
▫️مدیرعامل بانک صنعت و معدن:
🔸مرکزی از صنعتی‌ترین استان‌های کشور است و بانک صنعت و معدن در این استان نقش‌آفرینی مؤثر و مهمی داشته و تاکنون ۱۶۳ طرح به ارزش ارزی و ریالی بالغ بر ۱۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تأمین مالی شده‌اند که اقدام مهمی است.
🔸با توجه به محدودیت‌های شبکه بانکی باید بتوانیم از ظرفیت ابزارهای نوین تأمین مالی و بازار سرمایه استفاده کنیم که بانک صنعت و معدن به عنوان رکن ضامن می‌تواند وسیله انتشار اوراق مرابحه برای تأمین مالی باشد.

یکشنبه ۵ آذر
🔴راه‌اندازی دهکده لجستیک استان مرکزی منجر به رشد جایگاه صنعت خواهد شد 🔹نشست جمعی از صنعتگران استان با مدیرعامل بانک صنعت و معدن با حضور استاندار، معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیرکل صمت در اراک برگزار شد. ▫️استاندار: 🔸فاصله استان مرکزی با استان‌های همجوار به لحاظ موقعیت ژئواکونومیکی که داریم فاصله نزدیکی است و در تلاش هستیم تا پروازهای فرودگاه اراک نیز افزایش پیدا کند. 🔸برای دومین بار پس از انقلاب اسلامی مجوز تأسیس دهکده لجستیک در استان مرکزی اخذ شد که ظرفیت فوق‌العاده‌ای برای خدمات تجاری و لجستیک صنعت و تجارت در قلب کشور است و منجر به ارتقا و رشد مجدد جایگاه صنعت استان خواهد شد. 🔸تلاش داریم کنسرسیوم‌های صنعتی و اقتصادی استان متولی این امر باشند و با کمک مجموعه نیروی دریایی نیز فعال کردن بندر خشک را دنبال می‌کنیم. ▫️مدیرعامل بانک صنعت و معدن: 🔸مرکزی از صنعتی‌ترین استان‌های کشور است و بانک صنعت و معدن در این استان نقش‌آفرینی مؤثر و مهمی داشته و تاکنون ۱۶۳ طرح به ارزش ارزی و ریالی بالغ بر ۱۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تأمین مالی شده‌اند که اقدام مهمی است. 🔸با توجه به محدودیت‌های شبکه بانکی باید بتوانیم از ظرفیت ابزارهای نوین تأمین مالی و بازار سرمایه استفاده کنیم که بانک صنعت و معدن به عنوان رکن ضامن می‌تواند وسیله انتشار اوراق مرابحه برای تأمین مالی باشد. یکشنبه ۵ آذر
بستن