درحال بارگزاری

درحال بارگزاری

مطالب مرتبط
💠  آتش مهار شد. 

🔸پایان عملیات اطفای حریق در تالاب میقان با تلاش ۸ ساعته آتش‌نشانان و تیم مهندسی و گروه‌های امدادی

⚡️منشاء آتش‌سوزی تالاب میقان به علت  صاعقه در ۲ نقطه از تالاب بود.

🔸 بلافاصله با حضور مسئولین ارشد استان و شهرستان از جمله استاندار، معاونین سیاسی امنیتی و عمرانی استاندار، هادی فرماندار اراک، مدیرکل مدیریت بحران استان، فرمانده گروه مهندسی ۴۲ قدر، مدیرکل هلال احمر، معاونین شهردار، رئیس آتش‌‌نشانی، رییس پلیس شهرستان، مدیرکل منابع طبیعی و سایر اعضای مدیریت بحران و تشکیل جلسه اضطراری در محل، با اعزام ۲۵ تیم آتش نشانی، ۴ دستگاه بیل مکانیکی سنگین زنجیردار از ظرفیت صنایع شهرستان و همچنین تیپ مهندسی ۴۲ قدر عملیات مقابله با آتش آغاز و النهایه پس از تلاش چند ساعته آتش تالاب مهار شد.

🔸تمام عوامل امدادی و خدماتی در چند جبهه از جمله در محدوده فرودگاه و محل برج دیده‌بانی پرندگان حضور پیدا کردند و با تلاش عوامل عملیاتی و به فضل الهی با محاصره آتش و ممانعت از گسترش آن موفق شدند حدود ساعت دو بامداد آتش را مهار کنند.
💠  آتش مهار شد. 🔸پایان عملیات اطفای حریق در تالاب میقان با تلاش ۸ ساعته آتش‌نشانان و تیم مهندسی و گروه‌های امدادی ⚡️منشاء آتش‌سوزی تالاب میقان به علت صاعقه در ۲ نقطه از تالاب بود. 🔸 بلافاصله با حضور مسئولین ارشد استان و شهرستان از جمله استاندار، معاونین سیاسی امنیتی و عمرانی استاندار، هادی فرماندار اراک، مدیرکل مدیریت بحران استان، فرمانده گروه مهندسی ۴۲ قدر، مدیرکل هلال احمر، معاونین شهردار، رئیس آتش‌‌نشانی، رییس پلیس شهرستان، مدیرکل منابع طبیعی و سایر اعضای مدیریت بحران و تشکیل جلسه اضطراری در محل، با اعزام ۲۵ تیم آتش نشانی، ۴ دستگاه بیل مکانیکی سنگین زنجیردار از ظرفیت صنایع شهرستان و همچنین تیپ مهندسی ۴۲ قدر عملیات مقابله با آتش آغاز و النهایه پس از تلاش چند ساعته آتش تالاب مهار شد. 🔸تمام عوامل امدادی و خدماتی در چند جبهه از جمله در محدوده فرودگاه و محل برج دیده‌بانی پرندگان حضور پیدا کردند و با تلاش عوامل عملیاتی و به فضل الهی با محاصره آتش و ممانعت از گسترش آن موفق شدند حدود ساعت دو بامداد آتش را مهار کنند.
بستن