درحال بارگزاری

درحال بارگزاری

مطالب مرتبط
جلسه کارگروه گندم، آرد و نان به ریاست میرزاخانی معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منطقه ای برگزار گردید. در این جلسه  با توجه به اجرای طرح هوشمند سازی یارانه آرد و نان مقرر گردید: جهاد کشاورزی استان نظارت بر عملکرد نانوایی ها را به صورت هوشمند انجام دهد و نسبت به برخورد با تخلفات نانوایی ها که از سامانه نانینو احصا می گردد، اقدام به معرفی به تعزیرات حکومتی نماید.

در این جلسه افزایش نرخ کرایه حمل آرد توسط شرکت حمل و نقل با توجه به مصوبه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و هوشمند سازی حمل آرد به تصویب رسید.

همچنین شناور سازی سهمیه گندم تخصیصی به کارخانجات آرد با توجه به خرید آرد توسط نانوایان ، مقرر گردید: درصدی از گندم تخصیصی به کارخانجات شناور گردد.

 همچنین وضعیت کیفیت آرد کارخانجات که توسط دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل استاندارد به صورت مستمر و دوره ای مورد رصد و پایش قرار می گیرد  مورد بررسی قرار گرفت که در شرایط مجاز و استاندارد می باشد. ۱۴۰۲-۰۴-۲۰
جلسه کارگروه گندم، آرد و نان به ریاست میرزاخانی معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منطقه ای برگزار گردید. در این جلسه با توجه به اجرای طرح هوشمند سازی یارانه آرد و نان مقرر گردید: جهاد کشاورزی استان نظارت بر عملکرد نانوایی ها را به صورت هوشمند انجام دهد و نسبت به برخورد با تخلفات نانوایی ها که از سامانه نانینو احصا می گردد، اقدام به معرفی به تعزیرات حکومتی نماید. در این جلسه افزایش نرخ کرایه حمل آرد توسط شرکت حمل و نقل با توجه به مصوبه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و هوشمند سازی حمل آرد به تصویب رسید. همچنین شناور سازی سهمیه گندم تخصیصی به کارخانجات آرد با توجه به خرید آرد توسط نانوایان ، مقرر گردید: درصدی از گندم تخصیصی به کارخانجات شناور گردد. همچنین وضعیت کیفیت آرد کارخانجات که توسط دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل استاندارد به صورت مستمر و دوره ای مورد رصد و پایش قرار می گیرد مورد بررسی قرار گرفت که در شرایط مجاز و استاندارد می باشد. ۱۴۰۲-۰۴-۲۰
بستن