درحال بارگزاری

درحال بارگزاری

مطالب مرتبط
⛽️اعطای پروانه کاربرد نشان استاندارد برای فرآورده بنزین پالایشگاه امام خمینی (ره)


🔹آیین اعطای پروانه کاربرد نشان استاندارد برای فرآورده بنزین شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند با حضور استاندار مرکزی، مشاور عالی ریاست و مدیرکل بازرسی سازمان ملی استاندارد و جمعی از مسئولین، در این شرکت برگزار شد.

🔹در آستانه یکصد سالگی تأسیس سازمان ملی استاندارد ایران و پس از موفقیت پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند در دریافت نتایج قبولی آزمون کیفیت فرآورده بنزین به عنوان اولین شرکت پالایشی کشور، پروانه کاربرد علامت استاندارد برای فرآورده مذکور به این پالایشگاه اعطاء شد.

🔸به گفته مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره)، این مجموعه با تولید ۶ فرآورده اصلی و بیش از ۱۰ فرآورده ویژه، بخش قابل توجهی از نیاز کشور را مرتفع می‌کند همچنین این پالایشگاه علاوه بر تولید روزانه ۱۶ میلیون لیتر بنزین یورو۴، محصولات منحصر به فردی را تولید می‌کند.

🔸مدیرکل استاندارد استان مرکزی نیز در این آیین گفت: فرآورده بنزین پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند در پژوهشگاه سازمان استاندارد، مورد آزمون‌های دقیق قرار گرفت و پس از کسب نمره قبولی، نشان ملی استاندارد به فرآورده بنزین این پالایشگاه  تعلق گرفت.

🔹در حاشیه این مراسم، پیرو مصوبات ستاد مدیریت بحران استان، تفاهم‌نامه احداث پایگاه اورژانس در محل ورودی پالایشگاه شازند، بین دانشگاه علوم پزشکی اراک و این شرکت منعقد شد.
⛽️اعطای پروانه کاربرد نشان استاندارد برای فرآورده بنزین پالایشگاه امام خمینی (ره) 🔹آیین اعطای پروانه کاربرد نشان استاندارد برای فرآورده بنزین شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند با حضور استاندار مرکزی، مشاور عالی ریاست و مدیرکل بازرسی سازمان ملی استاندارد و جمعی از مسئولین، در این شرکت برگزار شد. 🔹در آستانه یکصد سالگی تأسیس سازمان ملی استاندارد ایران و پس از موفقیت پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند در دریافت نتایج قبولی آزمون کیفیت فرآورده بنزین به عنوان اولین شرکت پالایشی کشور، پروانه کاربرد علامت استاندارد برای فرآورده مذکور به این پالایشگاه اعطاء شد. 🔸به گفته مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره)، این مجموعه با تولید ۶ فرآورده اصلی و بیش از ۱۰ فرآورده ویژه، بخش قابل توجهی از نیاز کشور را مرتفع می‌کند همچنین این پالایشگاه علاوه بر تولید روزانه ۱۶ میلیون لیتر بنزین یورو۴، محصولات منحصر به فردی را تولید می‌کند. 🔸مدیرکل استاندارد استان مرکزی نیز در این آیین گفت: فرآورده بنزین پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند در پژوهشگاه سازمان استاندارد، مورد آزمون‌های دقیق قرار گرفت و پس از کسب نمره قبولی، نشان ملی استاندارد به فرآورده بنزین این پالایشگاه تعلق گرفت. 🔹در حاشیه این مراسم، پیرو مصوبات ستاد مدیریت بحران استان، تفاهم‌نامه احداث پایگاه اورژانس در محل ورودی پالایشگاه شازند، بین دانشگاه علوم پزشکی اراک و این شرکت منعقد شد.
با حضور رئیس جمهور برگزار شد؛
⭕️ جشن ملی توانمندسازی ۱۰۰ هزار مددجوی کمیته امداد- سهم استان مرکزی ۴۳۰۰ خانوار است
🔹جشن ملی توانمندسازی ۱۰۰ هزار مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) به صورت متمرکز و با حضور رئیس جمهور در تالار بزرگ کشور برگزار شد که استاندار مرکزی و جمعی از مدیران استان نیز به صورت وبیناری در این مراسم حضور داشتند.
🔹سهم استان مرکزی از مجموع یکصد هزار مددجوی خودکفا شده کمیته امداد در کشور ۴۳۰۰ خانوار است.
🔸آیت الله رئیسی در این آیین با تأکید بر اهتمام و تلاش ویژه دولت برای زدودن فقر از چهره جامعه و زمینه‌سازی برای رشد و توانمندسازی تصریح کرد: برگزاری جشن توانمندسازی ۱۰۰ هزار تن از مددجویان کمیته امداد که علاوه بر خودشان توانسته‌اند برای دیگران نیز شغل ایجاد کنند، بسیار ارزشمند و شایسته قدردانی است؛ این مسیر کاملا مسیر درستی است و باید با جدیت دنبال شود.
🔸استاندار مرکزی نیز با بیان اینکه ایجاد اشتغال و تلاش برای خودکفایی مددجویان از مهم‌ترین ضروریات است بر استفاده از تسهیلات اشتغال‌زایی به نحو احسن تأکید کرد.
🔸دکتر مخلص‌الائمه با اشاره به اقدامات مؤثر استان در ایجاد اشتغال و تأیید عملکرد استان توسط سامانه ملی رصد اشتغال، گفت: باید برای اطلاع‌رسانی و تبیین اقدامات بیشتر تلاش شود.
🔸مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی نیز با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۸۰ درصد تسهیلات اشتغال در استان جذب شده است، گفت: امسال اولین سالی است که تعداد خانواده‌های تحت حمایت کاهش داشته است.
یکشنبه ۲۰ اسفندماه
با حضور رئیس جمهور برگزار شد؛ ⭕️ جشن ملی توانمندسازی ۱۰۰ هزار مددجوی کمیته امداد- سهم استان مرکزی ۴۳۰۰ خانوار است 🔹جشن ملی توانمندسازی ۱۰۰ هزار مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) به صورت متمرکز و با حضور رئیس جمهور در تالار بزرگ کشور برگزار شد که استاندار مرکزی و جمعی از مدیران استان نیز به صورت وبیناری در این مراسم حضور داشتند. 🔹سهم استان مرکزی از مجموع یکصد هزار مددجوی خودکفا شده کمیته امداد در کشور ۴۳۰۰ خانوار است. 🔸آیت الله رئیسی در این آیین با تأکید بر اهتمام و تلاش ویژه دولت برای زدودن فقر از چهره جامعه و زمینه‌سازی برای رشد و توانمندسازی تصریح کرد: برگزاری جشن توانمندسازی ۱۰۰ هزار تن از مددجویان کمیته امداد که علاوه بر خودشان توانسته‌اند برای دیگران نیز شغل ایجاد کنند، بسیار ارزشمند و شایسته قدردانی است؛ این مسیر کاملا مسیر درستی است و باید با جدیت دنبال شود. 🔸استاندار مرکزی نیز با بیان اینکه ایجاد اشتغال و تلاش برای خودکفایی مددجویان از مهم‌ترین ضروریات است بر استفاده از تسهیلات اشتغال‌زایی به نحو احسن تأکید کرد. 🔸دکتر مخلص‌الائمه با اشاره به اقدامات مؤثر استان در ایجاد اشتغال و تأیید عملکرد استان توسط سامانه ملی رصد اشتغال، گفت: باید برای اطلاع‌رسانی و تبیین اقدامات بیشتر تلاش شود. 🔸مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی نیز با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۸۰ درصد تسهیلات اشتغال در استان جذب شده است، گفت: امسال اولین سالی است که تعداد خانواده‌های تحت حمایت کاهش داشته است. یکشنبه ۲۰ اسفندماه
بستن