درحال بارگزاری

درحال بارگزاری

مطالب مرتبط
🔹کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان مرکزی به ریاست استاندار و با حضور سایر اعضا برگزار شد.

استاندار:
🔸صادرات از جمله متغیرهای کلان اقتصاد کشور است و آمار واردات و صادرات استان تابع شرایطی است که صرفاً بر مبنای گزارش گمرکات قابل تحلیل نیست.

🔸بخش غیردولتی باید موانع عمده‌ای که در قالب کارگروه توسعه صادرات استان قابل حل هستند را با راهکار پیشنهادی مطرح و بخش دولتی نیز پس از بررسی کارشناسی، متناسب با این مسائل از کارگروه مصوبه بگیرد.

🔸سال گذشته مصوبه تأسیس مرکز لجستیک استان اخذ شده که اخیراً به دهکده ارتقا یافت و امیدواریم با شکل‌گیری این دهکده و بندر خشک در استان اتفاقات خوبی در حوزه تبادلات تجاری استان شکل بگیرد.

🔸در بخش صادرات استان در زمینه فرش و صنایع دستی، کشاورزی و در صنعت شاهد افزایش و در خام فروشی کاهش داشته‌ایم لذا باید با توجه به مزیت‌ها و موفقیت‌ها، مسیر رشد را با جدیت دنبال کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار:
🔸با توجه به اینکه تجار نمی‌توانند به تنهایی به بازار برخی کشورها ورود کنند لذا اتاق بازرگانی و سازمان صمت باید به دنبال ایجاد و تقویت کنسرسیوم‌های صادراتی باشند.

🔹در این نشست ضمن بررسی آخرین وضعیت تبادلات تجاری استان در نیمه نخست سال و موضوع بازگشت ارز حاصل از صادرات، همچنین آمادگی برای برپایی پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران در محلات و برگزاری نمایشگاه صنعت استان، ارزیابی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

#استان_مرکزی 
#توسعه_صادرات

دوشنبه ۱۰ مهرماه
🔹کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان مرکزی به ریاست استاندار و با حضور سایر اعضا برگزار شد. استاندار: 🔸صادرات از جمله متغیرهای کلان اقتصاد کشور است و آمار واردات و صادرات استان تابع شرایطی است که صرفاً بر مبنای گزارش گمرکات قابل تحلیل نیست. 🔸بخش غیردولتی باید موانع عمده‌ای که در قالب کارگروه توسعه صادرات استان قابل حل هستند را با راهکار پیشنهادی مطرح و بخش دولتی نیز پس از بررسی کارشناسی، متناسب با این مسائل از کارگروه مصوبه بگیرد. 🔸سال گذشته مصوبه تأسیس مرکز لجستیک استان اخذ شده که اخیراً به دهکده ارتقا یافت و امیدواریم با شکل‌گیری این دهکده و بندر خشک در استان اتفاقات خوبی در حوزه تبادلات تجاری استان شکل بگیرد. 🔸در بخش صادرات استان در زمینه فرش و صنایع دستی، کشاورزی و در صنعت شاهد افزایش و در خام فروشی کاهش داشته‌ایم لذا باید با توجه به مزیت‌ها و موفقیت‌ها، مسیر رشد را با جدیت دنبال کنیم. معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار: 🔸با توجه به اینکه تجار نمی‌توانند به تنهایی به بازار برخی کشورها ورود کنند لذا اتاق بازرگانی و سازمان صمت باید به دنبال ایجاد و تقویت کنسرسیوم‌های صادراتی باشند. 🔹در این نشست ضمن بررسی آخرین وضعیت تبادلات تجاری استان در نیمه نخست سال و موضوع بازگشت ارز حاصل از صادرات، همچنین آمادگی برای برپایی پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران در محلات و برگزاری نمایشگاه صنعت استان، ارزیابی و تصمیمات لازم اتخاذ شد. #استان_مرکزی #توسعه_صادرات دوشنبه ۱۰ مهرماه
بستن