درحال بارگزاری

درحال بارگزاری

مطالب مرتبط
در راستای تسهیل و رفع موانع تولید انجام شد؛
⭕️ بازدید میدانی استاندار مرکزی از شرکت سیمان دلیجان

🔹 دکتر مخلص‌الائمه روز سه‌شنبه در سفر به شهرستان دلیجان، به اتفاق نماینده منتخب مردم دلیجان و محلات، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از شرکت سیمان عمران انارک بازدید و ضمن بررسی مسائل این واحد، تصمیماتی در راستای تسهیل و رفع موانع تولید اتخاذ و استاندار مرکزی دستورات لازم برای پیگیری مصوبات را به مدیران مربوطه صادر کرد.

🔹بحث تأمین سوخت نیروگاه ۱۲ مگاواتی این شرکت، تأمین زمین برای احداث نیروگاه تجدیدپذیر ۲۰ مگاواتی و همچنین طرح توسعه و ایجاد فضای سبز کارخانه سیمان دلیجان از جمله موضوعاتی است که در این بازدید مورد بررسی قرار گرفت.

🔹کارخانه سیمان دلیجان تولیدکننده انواع سیمان‌های پرتلند، آمیخته و حفاری است که به عنوان یکی از معتبرترین برندهای صنعت سیمان کشور شناخته می‌شود.

🔹این شرکت در سال ۱۴۰۲ موفق به شکستن رکورد تولید خود شده و با تولید یک میلیون و ۲۷۱ هزار تن سیمان پرتلند معادل ۱.۷ درصد ظرفیت تولید کشور، سهم قابل توجهی در صنعت سیمان دارد‌.

🔹کارخانه سیمان دلیجان برای اولین بار در کشور تولید سیمان سرد را در برنامه دارد که منجر به افزایش کیفیت بتن خواهد شد.
سه‌شنبه ۲۸ فروردین ماه
در راستای تسهیل و رفع موانع تولید انجام شد؛ ⭕️ بازدید میدانی استاندار مرکزی از شرکت سیمان دلیجان 🔹 دکتر مخلص‌الائمه روز سه‌شنبه در سفر به شهرستان دلیجان، به اتفاق نماینده منتخب مردم دلیجان و محلات، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از شرکت سیمان عمران انارک بازدید و ضمن بررسی مسائل این واحد، تصمیماتی در راستای تسهیل و رفع موانع تولید اتخاذ و استاندار مرکزی دستورات لازم برای پیگیری مصوبات را به مدیران مربوطه صادر کرد. 🔹بحث تأمین سوخت نیروگاه ۱۲ مگاواتی این شرکت، تأمین زمین برای احداث نیروگاه تجدیدپذیر ۲۰ مگاواتی و همچنین طرح توسعه و ایجاد فضای سبز کارخانه سیمان دلیجان از جمله موضوعاتی است که در این بازدید مورد بررسی قرار گرفت. 🔹کارخانه سیمان دلیجان تولیدکننده انواع سیمان‌های پرتلند، آمیخته و حفاری است که به عنوان یکی از معتبرترین برندهای صنعت سیمان کشور شناخته می‌شود. 🔹این شرکت در سال ۱۴۰۲ موفق به شکستن رکورد تولید خود شده و با تولید یک میلیون و ۲۷۱ هزار تن سیمان پرتلند معادل ۱.۷ درصد ظرفیت تولید کشور، سهم قابل توجهی در صنعت سیمان دارد‌. 🔹کارخانه سیمان دلیجان برای اولین بار در کشور تولید سیمان سرد را در برنامه دارد که منجر به افزایش کیفیت بتن خواهد شد. سه‌شنبه ۲۸ فروردین ماه
بررسی نحوه اجرای مرحله دوم شهرک صنعتی خیرآباد

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی و معاون امور تولید اداره کل صنعت،معدن وتجارت استان مرکزی از اجرای مرحله دوم شهرک صنعتی خیرآباد بازدید کرد.
کریمی امروز علاوه بر شهرک صنعتی خیرآباد از طرح انتقال واحد آندسازی شرکت ایرالکو هم بازدید و مشکلاتِ تامین زیرساخت‌ها و روند احداث آن را بررسی کرد.
او مشکلات تامین زیر ساخت‌های مرحله دوم شهرک صنعتی خیرآباد به مساحت هزار و ۵۰۰ هکتار را که برای توسعه صنعتی آینده اراک موثر است پیگیری کرد.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی همچنین از سایت شرکت کربن صنعت امیرکبیر؛ طرح جایگزینی و انتقال واحد آندسازی شرکت ایرالکو با ۴۸ درصد پیشرفت را هم بررسی کرد.
کریمی گفت: یکی از مصوبات طرح کاهش آلودگی هوایِ اراک جابجایی طرح انتقال واحد آندسازی شرکت ایرالکو بوده که متاسفانه احداث آن در سال‌های گذشته تاخیر زیادی داشته است.
او افزود: اجرای این طرح در دو سال اخیر از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار بوده و مسئولان این شرکت هم قول دادند تا پایان سال احداث ساختمان، کامل و در ۲۴ ماهه آینده این واحد به بهره برداری برسد.با بهره برداری از این واحد ۴۰۰ شغل مستقیم ایجاد خواهد شد.
📅 پنج شنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲
بررسی نحوه اجرای مرحله دوم شهرک صنعتی خیرآباد نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی و معاون امور تولید اداره کل صنعت،معدن وتجارت استان مرکزی از اجرای مرحله دوم شهرک صنعتی خیرآباد بازدید کرد. کریمی امروز علاوه بر شهرک صنعتی خیرآباد از طرح انتقال واحد آندسازی شرکت ایرالکو هم بازدید و مشکلاتِ تامین زیرساخت‌ها و روند احداث آن را بررسی کرد. او مشکلات تامین زیر ساخت‌های مرحله دوم شهرک صنعتی خیرآباد به مساحت هزار و ۵۰۰ هکتار را که برای توسعه صنعتی آینده اراک موثر است پیگیری کرد. نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی همچنین از سایت شرکت کربن صنعت امیرکبیر؛ طرح جایگزینی و انتقال واحد آندسازی شرکت ایرالکو با ۴۸ درصد پیشرفت را هم بررسی کرد. کریمی گفت: یکی از مصوبات طرح کاهش آلودگی هوایِ اراک جابجایی طرح انتقال واحد آندسازی شرکت ایرالکو بوده که متاسفانه احداث آن در سال‌های گذشته تاخیر زیادی داشته است. او افزود: اجرای این طرح در دو سال اخیر از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار بوده و مسئولان این شرکت هم قول دادند تا پایان سال احداث ساختمان، کامل و در ۲۴ ماهه آینده این واحد به بهره برداری برسد.با بهره برداری از این واحد ۴۰۰ شغل مستقیم ایجاد خواهد شد. 📅 پنج شنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲
بستن